modeseglaren.blogg.se

Bloggar om mode, träning och segling.

Mina favoritsidor för manligt mode

Kategori: Modesidor

Jag gillar mode och speciellt mode som är lätt att komma över. Jag shoppar det mesta av mina kläder på nätet och här är några av mina favoritsajter för att hämta både inspiration och att shoppa.
 
Killar som bloggar om mode
 
Daniel Lindström, modechef på tidningen Café är ett givet val. Han skriver ofta och mycket om mode, bra mode! Helt klart något du bör ha på din blogroll.
 
Viktor Frisk, hör också till en av mina favoriter. Snygga foton!
 
Manolo, en sajt du bara måste hänga på. Mycket bra innehåll dyker upp här...ofta!
 
 
Nätbutiker med mode för män
 
Stayhard, med över 150 varumärken finns det massor av snygga kläder och accessoarer här.
Boozt, bra ställe för att hitta kampanjerbjudanden och reakläder. För dig som gillar mååånga kläder.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: