modeseglaren.blogg.se

Bloggar om mode, träning och segling.

Satan så ont i knät

Kategori: Träning

Ursäkta de starka orden, men Satans helvetes skit #¤%#¤#¤#
 
Idag var jag på gymmet för att köra lite core-training och några utfall. Coreträningen gick kanon och sen när vi skulle göra utfall värmde vi upp med några omgångar utan vikter. Sen greppade vi en stång och vid första utfallet gick jag för djupt - gaaah, smärta i höger knä. Jag hoppas det bara är nåt tillfälligt, men fick haltandes ta mig hem ikväll.
 
Skulle egentligen köra ett pass imorgon också, men nu hänger det löst. Vet att brorsan hade problem med knät förra året och köpte nåt knäskydd. Han är dock bortrest en vecka. Sökte lite på nätet för att se om man kan beställa hem nåt, men det verkar kosta en del om man ska ha nåt bra skydd. Vet att Mange köpte ett Genutrain i somras, och trodde det kostade några 100-lappar bara. Men det verkar som att Mange tjänar mer än vad han säger. Knäskyddet kostar ju 1200 kr! Fanns nåt billigare för 299 kr på den sajten, men det är ju säkert inte lika bra. Får sova på saken. Kanske hör med Mange om jag kan prova hans skydd en gång, vi har ju ungefär lika grova lår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: